Pages - Menu

środa, 15 maja 2013

ulubione blogi

każdy chyba ma w zakładkach linki do miejsc w sieci do których lubi zaglądać, poczytać, poddać się refleksjom a czasem wypowiedzieć na jakiś temat. Tak jest też i ze mną. W zakładkach mam blogi pogrupowane na : kosmetyka, szafa, różnotematyczne i motywacyjne. Co dzień prawie otwieram je we wszystkich zakładkach. Nie wszystkie nowe posty czytam. Złapałam się na tym, że niektóre blogi mam po to, by kiedyś z nich skorzystać. Kiedyś, kiedy będę na to gotowa. Póki co idąc na fali popularnych postów, z cyklu linki tygodnia wspomnę o stronach, które czytam z ogromną ciekawością:

happyholic - każdy post sprawia mi frajdę

.bycidealna -daje mi motywację by ruszyć tyłek. Dzięki niej (chyba) zdecydowałam się
                      w końcu na rolki
healthyplanbyann- tu zaglądam od niedawna, urzekła mnie krótkimi i treściwymi postami
                      o tematyce która mnie interesuje



W zakładkach mam ich z 30 a wyróżniłam tylko 3... czas chyba zrobić z nimi porządek..


1 komentarz:

Mari pisze...

też mam już rolki :)