Pages - Menu

sobota, 7 września 2013

Podkład idealny?


covergirl


COVERGIRL dostałam od znajomej mamy, która dostała paczkę kosmetyków od siostry ze Stanów. Firmę znałam z "hamerykańskiego Top Madl ", ucieszyłam się więc, że dane mi wypróbować choćby podkład.




Co obiecuje producent?

* utrzymuje sie przez cały dzień
* baza, korektor i podkład w jednym
* gładkie, nieskazitelne wykończenie

Co dostałam?

* trwałość do 6h bez błyszczenia, później niezbędne już były poprawki
* korektor miejscami był konieczny, ale ogólnie z kryciem radził sobie świetnie
* wykończenie gładkie i nieskazitelne, tak jak obiecano



Wygodny w użytkowaniu z racji pompki. Mój kolor to 810 classic ivory, więc już pod koniec sierpnia mieszałam go z ciemniejszym z Bell, ale to przecież nie jego wina. Nie zapychał, nie powodował efektu maski, wręcz ideał.
Czy kupiłabym go? Pewnie! Tylko gdzie? W Polsce chyba nie jest dostępny :(


1 komentarz:

Silesian Beauty pisze...

Na Ebay'u jest za grosze :)